נגישות ברגר קינג

רשת ברגר קינג ישראל פועלת רבות ליישום הנגשה לאנשים עם מוגבלויות .
אנו מבצעים התאמות נגישות לסניפי החברה וכמו כן התאמות בערוצים הדיגיטליים ובינהם אתר האינטרנט .
התאמות אלו מבוצעות על פי חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות ותקנותיו.
( 1998- התשנ"ח

הסדרי נגישות בסניפי החברה

ברגר קינג ישראל מנגישה את סניפיה בכל רחבי הארץ על מנת לשרת את כלל לקוחותיה באופן שוויוני ומכבד . אנו פועלים רבות בתחום נגישות השירות והתאמות הנגישות.
להלן רשימת הסניפים והתאמות הנגישות הקיימות בכל אחד מהם:

בית שימוש  
נגיש  
לולאת השראה  עמדת שירות נגישה  דרך נגישה  אמצעי קשר כתובת סניף 
קיים  קיים קיים קיים  Dizingof-TLV@burgerking.co.il דיזינגוף 50, תל אביב דיזינגוף סנטר 
קיים קיים קיים קיים  Herzliya-Shenkar@burgerking.co.il משכית 22, הרצליה הרצליה 
קיים במתחם קיים במתחם קיים במתחם קיים במתחם Az-hodhasharon@burgerking.co.il קניון עזריאלי הוד השרון עזריאלי הוד השרון 
קיים  קיים קיים קיים petah-tikva@burgerking.co.iהעצמאות 63, קניון הכיכר, פתח תקווה כפר גנים
קיים  קיים קיים קיים holon-bk@burgerking.co.ilצבי תדמור 12, מרכז נתנאל, חולוןחולון
קיים  קיים קיים קיים Rabin-TLV@burgerking.co.il אבן גבירול 75, תל אביב-יפו כיכר רבין 
קיים במתחם קיים במתחם קיים במתחם קיים במתחם Azrieli-TLV@burgerking.co.il דרך מנחם בגין 132, תל אביב-יפו עזריאלי תל אביב 
קיים  קיים קיים קיים  Ashdod1@burgerking.co.il אורט 2 (תחנת דלק), אשדוד אשדוד 
קיים במתחם קיים במתחם קיים במתחם קיים במתחם  renanim@burgerking.co.il מלאכה 2, רעננה רננים  
קיים במתחם קיים במתחם קיים במתחם קיים במתחם ramon-ap@burgerking.co.il שדה התעופה רמון, אילת רמון 
קייםקייםקייםקייםnaimi-netanya@burgerking.co.ilשד' טום לנטוס 60, נתניה (קניון נעימי)נתניה
קייםקייםקייםקייםyahud@burgerking.co.ilדרך העצמאות 42, יהוד – תחנת דלק ג'ויהוד
קייםקייםקייםקייםterminal-bk@burgerking.co.ilטרמינל 1 דיוטי פרי, שדה תעופה בן גוריוןנתב"ג טרמינל 1
קייםקייםקייםקייםhadera-viva@burgerking.co.ilתרנ"א 20, חדרהחדרה
קייםקייםקייםקייםmitzpe-ramon@burgerking.co.ilתחנת דלק "דלק" כביש 40, מצפה רמוןמצפה רמון

שירות לקוחות נגיש  

הדרכות נציגי שירות  

אנו מדריכים ומכשירים את נציגי השירות ( כולל המוכרים בסניפים) בהתאם לתקנות השירות (2013) . מטרת ההדרכות היא ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש שוויוני . 

מוקד טלפוני נגיש 

 נציגי השירות הטלפוני עוברים הדרכות ייעודיות לשירות נגיש.
המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע
קיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המענה הטלפוני:

יצירת קשר עם רכז הנגישות של החברה : 

שם: מורן סילם 
טלפון: 050-9007689 
אימייל:  morans@delek.co.il