תקנון מועדון לקוחות דיגיטלי

בתוקף החל מיום 21.1.16

א. כללי

1. אפליקציית ISRAEL BK (להלן: “האפליקציה)” הוקמה עבור חברת ברגר קינג ישראל (ב.ק.י.)2014 בע”מ (להלן: “החברה.)” האפליקציה מספקת, בין היתר, מידע על החברה ומוצריה, מבצעים והטבות ואפשרות להירשם למועדון הלקוחות של החברה (להלן: “מועדון הלקוחות.)”
האפליקציה הינה בבעלותה של החברה והיא מופעלת ומנוהלת בהתאם להוראותיה.

2. תקנון מועדון לקוחות דיגיטלי (להלן: “התקנון)” נועד להסדיר את תנאי החברות במועדון
(להלן: הלקוחות הלקוח המעוניין להירשם למועדון ומערכת היחסים בין החברה לבין “הלקוח.)”

3. התקנון מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, השימוש בלשון זכר-יחיד הוא מטעמי נוחות בלבד אך פונה לנשים וגברים כאחד. הכותרות לתקנון הן לצורכי נוחות בלבד, ואין להתחשב בהן בעת פירוש הוראה כלשהי מהוראותיהן או תוקפן.

4. הנך מתבקש לקרוא את התקנון בקפידה. הרשמה למועדון הלקוחות של החברה כמוה כהסכמת הלקוח לכל האמור בתקנון זה, לרבות כל סעיפיו (כפי שיעודכנו מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה) ולתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של האפליקציה (להלן ביחד: “תנאי שימוש.)” והלקוח מקבל על עצמו את תנאי התקנון ותנאי השימוש במלואם. במידה ואינך מעוניין/מסכים שתנאים אלה יחייבו אותך, הנך מתבקש לא להירשם למועדון הלקוחות.

ב. הרשמה למועדון הלקוחות

1. מועדון הלקוחות של החברה הוא מועדון דיגיטלי המתנהל באמצעות האפליקציה. הרשמה למועדון הלקוחות וכל פעולה נוספת הקשורה במועדון הלקוחות ו/או במבצעים והטבות שהחברה מעניקה, ייעשה ע”י שימוש באפליקציה דרך מכשיר סמארטפון ו/או טאבלט.

2. למועדון הלקוחות זכאים להצטרף יחידים בלבד, שאינם בתי עסק, ארגונים, תאגידים וכד.’ החברה רשאית שלא לאשר הרשמתו של לקוח למועדון הלקוחות לפי שיקול דעתה הבלעדי, ומבלי שתחויב לנמק את סירובה.

3. החברות במועדון הלקוחות היא על בסיס אישי וכל ההטבות מכוחו מוקנות ללקוח בלבד.

4. הלקוח אחראי לעדכן בכתב את החברה על כל שינוי במספר הטלפון הנייד ו/או פרטים רלוונטיים אחרים. יודגש כי אי-עדכון או איחור מועד העדכון של פרטים כאמור, עלול לפגוע ביכולת החברה לעדכן את הלקוח בדבר מבצעים, הטבות והודעות נוספות. במצב זה, החברה לא תהא אחראית לכל נזק שיגרם ללקוח עקב כך.

ג. הטבות לחברי מועדון הלקוחות

1. החברות במועדון הלקוחות לא תקנה ללקוח כל הטבה שהיא מעבר לאלו המפורטות בתקנון זה ו/או כפי שיעודכן מעת לעת ע”י החברה ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

2. מתנת הצטרפות חד פעמית – הלקוח יקבל הטבה חד פעמית לשימוש האישי. ההטבה תשתנה מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה של החברה.

3. צבירת נקודות – לזכות הלקוח ייצברו נקודות בגין כל רכישה שתמורתה שולמה במלואה באחת ממסעדות החברה, למעט רכישה בהנחה כלשהי או במסגרת מבצע אחר. שווי הנקודות עבור כל רכישה יהא ביחס של 1 נקודה לכל 1 ₪ ששולם בפועל, כאשר ערך הנקודות ייזקף לשימושו של הלקוח בחנות ההטבות באפליקציה, ולא באופן מיידי (כלומר לא באותה רכישה בה נצברו.) הצבירה היא אישית ולא ניתן לאחד נקודות בין מספר לקוחות שונים. ביטול עסקה בגינה נזקפו נקודות לזכותו של הלקוח, יביא לגריעת הנקודות אשר נצברו בגין אותה עסקה.
4. מימוש נקודות – הלקוח רשאי לממש את הנקודות שצבר בכל עת בחנות ההטבות באפליקציה. בעת קניית הפריט מחנות ההטבות, יגרע סכום הנקודות של הפריט הנבחר מסך הנקודות שנצברו בחשבון הלקוח.
החברה תגדיר ותעדכן מעת לעת את המוצרים ו/או שווי הנקודות הנדרש למימוש המוצרים
בחנות ההטבות באפליקציה.
במצב בו הלקוח ניצל יותר נקודות מאלו שנצברו לו בכרטיס הלקוח עקב תקלה באפליקציה ו/או במחשבי החברה, החברה תהא רשאית לדרוש מהלקוח החזר בנקודות של הפער לפי יחס של 1 ₪ לנקודה, וללקוח לא תהא כל טענה ו/או דרישה כלפי החברה בעניין זה. לקוחות החברה יהיו רשאים לממש את הנקודות החל ממועד קבלת הנקודות ולמשך תקופה של שנתיים ממועד קבלת הנקודות (”תקופת המימוש”)

5. כרטיסיות ניקוב – האפליקציה תכלול כרטיסיות ניקוב לפי קטגוריות שונות של פרטי מזון: בקניית ארוחת ילדים, קינוח או בירה, בפעם הראשונה, ישלח ללקוח כרטיסיית ניקוב לאפליקציה. בכל קניה נוספת של ארוחת ילדים, קינוח או בירה, הכרטיסייה תנוקב באופן אוטומטי ובסיומה (לאחר ניקוב כל הכרטיסייה,) הלקוח יקבל מוצר במתנה. החברה שומרת את הזכות לפי שיקול דעתה הבלעדי, לקבוע ו/או לשנות את סוגי הקטגוריות ו/או את כמות הרכישות שיש לבצע בטרם קבלת פריט מוצר מתנה.

6. הטבות מיוחדות נוספות – הלקוח יזכה ליהנות מרכישת מוצרים בתנאים מיוחדים (מבחינת מחיר, תוקף מימוש, הגבלה לסניף ספציפי וכד)’ לחברי מועדון /או הטבה חודשית מתחלפת ו/או קופונים אישיים ו/או כרטיסי גירוד למימוש במסעדה ו/או כל הטבה אחרת, והכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה כפי שיוחלט מעת לעת. החברה לא מתחייבת כי ההטבות יהיו זהות בערכן הכספי לארך כל תקופת החברות במועדון הלקוחות ו/או שכל ההטבות שיינתנו לכלל הלקוחות יהיו שוות בערכן לכל הלקוחות.

7. צבירה ו/או מימוש הטבות של משקאות אלכוהוליים יתאפשרו ללקוחות מעל גיל 18 בלבד.

8. החברה שומרת את הזכות לשנות את יחס ערך הצבירה, מימוש ושימוש בנקודות באפליקציה ותוקף הנקודות, והכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

9. הצבירה והמימוש של נקודות מותנות בזיהוי הלקוח ע”י מספר הטלפון הנייד שלו בפני נציג החברה במועד הרכישה.

10. אין כפל מבצעים ו/או הנחות. כל הטבה תקפה עד גמר המלאי ובכפוף לתקנון ולתנאי השימוש.

11. הרישום המעודכן אצל החברה בדבר רכישות של לקוח מהווה ראיה ביחס לצבירת הנקודות ולרכישות שבוצעו ע”י הלקוח במסעדה. אולם, אם לדעת הלקוח הוא זכאי לקבל הטבה מסויימת/ צבירת נקודות בגין רכישה שביצע, עליו לפנות לחברה ולהעלות טענותיו בכתב, בצירוף העתק חשבונית בגין הרכישה המדוברת.

ד. הפסקת חברות במועדון הלקוחות

1. הלקוח יהא זכאי להפסיק חברותו במועדון הלקוחות ורישומו יבוטל ע”י משלוח הודעה בדואר רשום למשרדי החברה בכתובת: בן גוריון 2 ר”ג 5257334. חברותו של הלקוח במועדון הלקוחות תופסק לאחר 14 ימים מהמועד בו נתקבלה בקשת הפסקת החברות כאמור, במשרדי החברה. לקוח שביקש כי חברותו במועדון הלקוחות תסתיים, ייחשב כמי שוויתר באופן מוחלט על כל זכויותיו הנובעות מהיותו חבר במועדון הלקוחות, לרבות כל ההטבות שנצברו לו.

2. החברה תהא רשאית להפסקי חברותו של לקוח במועדון הלקוחות אם לפי שיקול דעתה הבלעדי נעשה שימוש לרעה בחברות במועדון ו/או בהטבות שניתנו ו/או באפליקציה, ע”י הלקוח, או עקב מסירת פרטים שגויים או לא נכונים של הלקוח.

ה. שינויים בהטבות מועדון הלקוחות או ביטולם

1. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן ו/או לשנות ו/או להפסיק את מגוון ההטבות במועדון הלקוחות (חלקן או כולן) לרבות אופי וגובה ההטבות שיינתנו לחברי מועדון הלקוחות, חישוב צבירת/מימוש הנקודות וכד,’ מעת לעת, בהתאם לפרסומים שתבצע לפי שיקול דעתה הבלעדי. החברה לא תישא בכל אחריות כלפי לקוחות מועדון הלקוחות או כלפי צד שלישי אחר, במידה ותשנה ו/או תפסיק את ההטבות הניתנות במועדון הלקוחות.

במקרה שתתגלה סתירה ו/או אי התאמה בין האמור באפליקציה, לבין פרסומים אחרים כלשהם בדבר ההטבות והמבצעים של מועדון הלקוחות (בכל אמצעי שהוא) לבין מידע הקיים אצל החברה, ייחשב כנכון המידע הקיים במשרדי החברה.

2. החברה רשאית להפסיק בכל עת את פעילות מועדון הלקוחות ע”י פרסום הודעה שתבצע החברה, על כוונתה לעשות זאת 14 ימים לפחות לפני הפסקת פעילותו של המועדון לקוחות.

3. כל שינוי כאמור יכנס לתוקף מיד עם פרסומו באפליקציה ועל הלקוח מוטלת החובה להתעדכן בהם.

4. ללקוח לא תהא כל דרישה ו/או תביעה בקשר לאמור בתקנון ו/או להטבות המנויות במועדון הלקוחות ו/או לכל שינוי בהם.

ו. תקשורת, דיוור ופרסום

1. הצטרפותו של הלקוח למועדון הלקוחות של החברה, ומסירת פרטי הטלפון הנייד לחברה, תהווה הסכמה של הלקוח לקבלת הודעות וחומר שיווקי שהחברה מפיצה ו/או מתעתדת להפיץ, הכל בהתאם לחוק התקשורת (בזק ושידורים) ,2008 וזאת ביחס למבצעים, הנחות והטבות בלעדיות המוענקים ו/או יוענקו בעתיד ללקוחות המועדון, באמצעות הודעות טקסט (מסרון) שיישלחו ישירות למכשירו הנייד של הלקוח, ולהיכלל לשם כך ברשימת תפוצת חברי המועדון של החברה.

2. הודעות החברה בכל עניין, לרבות שינויים בהטבות ו/או בפעילות מועדון הלקוחות ו/או הפסקת פעילותו וכד,’ יועברו לידיעת הלקוחות באמצעות משלוח הודעת טקסט (מסרון) לטלפון הנייד ו/או אתר האינטרנט של החברה ו/או כל דרך אחרת שהחברה תמצא לנכון. ללקוחות לא תהא כל טענה ו/או דרישה כלפי החברה בנוגע לאופן העברת ההודעות כאמור לעיל.
3. לקוח אשר אינו מעוניין להיכלל ברשימת התפוצה לשם קבלת הודעות ופרסומים למכשיר הטלפון הנייד שלו, יכול לפנות בכתב לחברה בבקשה להסיר שמו מרשימת התפוצה.

ז. פרטיות

1. החברה מתייחסת בכבוד לפרטיות לקוחות מועדון הלקוחות שלה ונוקטת באמצעים סבירים הדרושים לשמירתה. עם זאת, החברה לא יכולה להבטיח הגנה מלאה מפני חדירה בלתי מורשית למערכות המידע והתקשורת ע”י צדדים שלישיים. הלקוח מסכים ומאשר כי הוא משחרר את החברה מכל אחריות (עקיפה או ישירה) בעניין אבטחת מידע, לרבות גילוי ו/או שימוש במידע הנוגע ללקוחות המועדון ע”י צד שלישי עקב חדירה בלתי מורשית ו/או מעשים/ מחדלים שלא בשליטת החברה.

2. החברה רשאית לעשות שימוש בפרטי הלקוח על מנת ליידע אותו על מוצרים שונים שעלולים לעניין אותו. החברה לא תעביר מידע אישי המזהה את הלקוח לצד ג’ ללא אישרו מראש, למעט כנדרש ע”פ דין.

ח. סמכות שיפוט

1. התקנון כפוף לחוקי מדינת ישראל, סמכות השיפוט בלעדית בכל סכסוך הנוגע למועדון הלקוחות ו/או לשימוש באפליקציה ו/או לשירותים הניתנים תהא נתונה לבתי המשפט המוסמכים בתל אביב-יפו. היה ויקבע ע”י ערכאה מוסמכת שהוראה כלשהי מהוראות התקנון אינה תקפה או שאינה בת אכיפה, אזי אותה הוראה שנשללה תוקפה או שהוחלט כי אינה אכיפה תיחשב כמוחלפת בהוראה תקפה ואכיפה אחרת. תוכנה של ההוראה החלופית תהא קרובה במשמעותה ככל הניתן להוראה המקורית. יתר הוראות התקנון יישארו בתוקפן.

2. במידה וחבר מועדון יתבע את החברה ו/או מי מטעמה, הדבר ייחשב כהודעה לביטול חברותו של חבר המועדון במועדון הלקוחות, וחברותו תבוטל אוטומטית.

ט. שונות

1. החברה רשאית לאפשר ללקוחות אחרים שאינם חברי מועדון להשתתף במבצע/ים בהתאם לתנאי תקנון זה, והכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

2. אין בפרסום האמור בתקנון זה כדי להטיל אחריות כלשהי על החברה ו/או מי מטעמה בכל הקשור למוצרים, השירותים והפריטים המנויים האפליקציה, טיבם, התאמתם ללקוח ו/או תיאורם.

3. הלקוח ישפה את החברה ו/או מי מטעמה, כנגד כל אובדן, עלויות, הוצאות, תביעות, פיצויים שנובעים משימוש לא ראוי ו/או מפרים את האמור בתקנון זה.

4. השתהות ו/או התנהגות ו/או עיכוב ו/או הימנעות מפעולה ע”י החברה לא ייחשב כוויתור על זכות המגיעה לה לפי התקנון ו/או כל דין.

5. החברה תהא רשאית להסב זכויותיה לפי תקנון זה לצד שלישי בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי וללא הצורך לעדכנך בדבר שינוי כאמור.

י. פרטי קשר

בכל שאלה בעניין מועדון הלקוחות יש לפנות בוואטסאפ ל- 052-2865116

או לכתובת דואר אלקטרוני: amitt@delek.co.il

תוכנית מועדון ברגר קינג הנוכחית תסתיים ביום 18.05.2025.

עד לתאריך סגירת המועדון ניתן להמשיך להנות מכל ההטבות ולממש את הכתרים שלך במועדון ברגר קינג בהתאם לתקנון. לאחר מועד זה, הכתרים שצברת יתאפסו ולא יהיה ניתן לממשם.